piątek, 20 września 2019

Kapsułki do zmywarki Finish Quantum Ultimate

Mam swoje ulubione tabletki do zmywarki. Ostatnio miałam okazję przetestować nowe. Pomyślałam, że zapewne będą podobnie działać do moich. Co się okazało? Przeczytasz na końcu wpisu.



Finish Quantum Ultimate Kapsułki do zmywarki - właściwości:

• ochrona szkła i srebra
• bez namaczania wstępnego
• skutecznie usuwają tłuszcz i pozostałości po jedzeniu
• bezpieczne zmywarki
• nadają naczyniom blask
  • Jak zapewnia producent: "Dopiero po zastosowaniu mocy nowego Finish Quantum Ultimate możesz przekonać się co tak naprawdę oznacza czystość i blask."
  • 3 oddzielne komory tabletki do zmywania Finish, zapewniają moc czyszczenia, która poradzi sobie z zaschniętymi resztkami jedzenia pozostałym na naczyniach. Zaawansowana formuła proszku eliminuje najbardziej uporczywe plamy jak osad z kawy czy herbaty.
  • Kapsułka Finish Quantum Ultimate jest wygodna w użyciu. Nie musisz jej rozpakowywać z folii. Błyskawicznie rozpuszcza się nawet w krótkim cyklu zmywania.
  • Płynna formuła zapewnia moc blasku. Siła czerwonego żelu sprawia, że szkło zachowuje swój połysk nawet po wielu cyklach zmywania.
  • Wielofunkcyjne składniki kapsułki są aktywowane w trakcie zmywania nawet w niskich temperaturach i w każdej twardości wody.
  • Pozostawiają przyjemny i świeży zapach.
  • Nowe opakowanie w pełni nadające się do recyklingu.

Moja opinia:
Mam swojego faworyta wśród kapsułek do zmywarki, jednak po użyciu tych - było małe zaskoczenie...
Mam sitko od dzbanka do herbaty, które mocno zaszło osadem i moje tabletki jedynie lekko rozjaśniły osad. Te tabletki, po dwukrotnym umyciu, sprawiły, że sitko jest jak nowe. Szok! 
Jak tylko skończę opakowanie moich tabletek, zmieniam na Finish Quantum Ultimate na stałe. Polecam.

  #WybieramFinish #WybieramBlask #FinishQuantum #projekttrnd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About me