wtorek, 23 października 2018

Tabletki Somat Gold

Jakiś czas temu otrzymałam do testów tabletki Somat Gold od Rekomenduj.to oraz trochę próbek dla znajomych.
Zastanawiałam się czy mogą być jeszcze lepsze od moich, których używam od lat?


Na opakowaniu producent zapewnia, że mają aż 12 funkcji. Wygląda zachęcająco.



Od razu przystąpiłam do testów.

Tabletka jest zapakowana w folię, która rozpuszcza się.
Nie ma szans na przeciekanie, czy pękanie podczas przechowywania, jak ma to czasem miejsce w przypadku żelowych tabletek, których zazwyczaj używam.


Jakie są moje spostrzeżenia po kilku użyciach?
Zauważyłam 2 znaczące różnice (w porównaniu z moimi dotychczasowymi tabletkami):
  • Kosze w zmywarce "chodzą" bardziej gładko
  • Kubki z kilkudniowym mocnym osadzie po herbacie zmywają się bez problemu (inne tabletki nie myły dokładnie i musiałam poprawiać)
Cena przystępna: za 54 szt. 35 zł. (29,90 zł. w promocji)
Polecam. #mojefektsomat #efektsomat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About me