czwartek, 25 maja 2017

Kapsułki do prania Vizir 3-in-1 Pods - projekt EverydayMe



Bardzo się cieszę, ze mogłam wziąć udział w kolejnym projekcie EverydayMe, podczas którego miałam możliwość zapoznania się z nowymi kapsułkami Vizir 3-in-1 Pods Alpine Fresh, o potrójnym działaniu.
W zestawie startowym otrzymałam 1 opakowanie Vizir (z 17 kapsułkami) oraz dodatkowo 20 pojedynczych kapsułek, wraz z ulotkami, które mogłam podarować przyjaciółkom, znajomym i rodzinie.



Co obiecuje nam producent:
"Pranie, usuwanie zabrudzeń i nadanie tkaninom blasku jest teraz dostępne w jednym prostym praniu z Vizir 3-in-1 Pods za sprawą ich potrójnego działania!
Z Vizir 3-in-1 Pods pranie staje się niewiarygodnie proste, a my zyskujemy bezcenny czas dla siebie i naszych bliskich."
Zatem sprawdźmy czy to prawda ;).





Jak używać kapsułek?


  1. Wyjmij kapsułkę do prania Vizir 3-in-1 Pods z opakowania i włóż ją bezpośrednio do bębna pralki, aby woda która napływa do pralki mogła rozpuścić kapsułkę.
  2. Połóż na niej rzeczy przeznaczone do prania.
  3. Wybierz cykl i rozpocznij pranie. Pranie wstępne nie jest konieczne! 


Kapsułki do prania Vizir 3-in-1 Pods mają trzy komory, dzięki którym:

  1. Piorą
  2. Wybielają
  3. Nadają blask tkaninom





Kapsułki do prania Vizir 
są dostępne w 3 wariantach: Alpine Fresh, Sensitive Clothes i Touch of Lenor Freshness.

Zalety kapsułek Vizir 3-in-1 Pods:

  • można prać nawet w 30'C (co jest dla mnie ważne, bo przeważnie piorę w takiej właśnie temperaturze)
  • uniwersalność: są przeznaczone do prania zarówno białego, jak i do kolorów 
  • ubrania ładnie i długo pachną wyjęte z szafy
  • wygoda i łatwe dozowanie (nie trzeba proszku i płynu dozować, tylko włożyć kapsułkę) 
  • łatwe (poradzi sobie z tym nawet facet ;) )
  • pranie ładnie, czyste, doprane 
  • wydajność: 1 mała kapsułka wypierze do 5 kg ubrań.
  • potrójne działanie: pierze, wybiela i nadaje blask tkaninom

Wady:

  • może być wadą dla niektórych (a dla niektórych to będzie zaleta) - bardzo silny zapach prania (u mnie np. wieczorem w sypialni na rozwieszonej suszarce zapach był tak mocny, że musiałam wystawić pranie do innego pomieszczenia, bo mi przeszkadzał ;)).
  • opakowanie mogłoby być większe (zamiast na 17, to np. na 25-30 prań)
  • średnio co 4-5 użyta kapsułka pozostawała częściowo nierozpuszczona (znajdowałam je w kołnierzu przy drzwiach pralki




Jednym słowem: polecam!
Cena za opakowanie (17 prań) to ok. 20 zł

Ktoś z Was stosował? Jak Wasze wrażenia?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

About me